mandag den 31. januar 2011

Hjerneinfluenza...

(...Udsigt over Botanisk have i sne og tåge)

..I dag er jeg blevet hjemme... Jeg er syg..! 

..Depression er et dumt navn... Det lyder bare helt forkert. Som om det bare er et enkeltstående tilfælde, det er det jo ikke nødvendigvis.. Og periodisk depression er egentlig heller ikke helt rigtigt.. For godt nok kommer depressionerne i perioder, men det lyder bare som om at man så ikke fejler noget i perioderne mellem to depressioner... Da jeg fik at vide at jeg tilhørte en særlig gruppe mennesker osse kaldet særligt sensitive.. Hjalp det mig til lidt bedre at forstå hvad det er der sker i mit hovede.. Men det hjalp ikke så meget på at få andre til at forstå det... Depression burde så meget have et tilnavn der var til at forstå! Diabetes for eksempel, hvad fanden er det..?!? Nej, sukkersyge, så kan vi alle sammen forstå det...! 


..Depre... hvad for noget...?!? Næ, nej - hjerneinfluenza - det er det jeg fejler i dag....!

4 kommentarer:

  1. God bedring, søde Mejse!

    (og godt at du hører efter din krop og sind og blir' hjemme!)

    Stort kram!

    SvarSlet
  2. Jeg bruger selv "følelsesinfluenca" :o)

    SvarSlet
  3. Tak for din hilsen :)
    Jeg orker heller ikke, så jeg lader være med noget :)
    Knus

    SvarSlet
  4. Er lige faldet over din blog(via en eller anden kreativ side)og nu sidder jeg bare og læser om dig der har det ligesom mig og kan nærmest genkende alt du skriver om den forbandede og fordomsfulde sygdom vi lider af. Ved jo godt jeg ikke er den eneste derude med depression, men synes alligevel det ofte føles så ensomt. Derfor skal du have TUSIND TAK for at dele dine tanker med andre.Jeg følger ihvertfald med fra nu af.

    SvarSlet